first time


First time in my life..selama 22 tahun hidup..


Aku terlibat dgn kemalangan kat tengah² jalan raya.. nak lg best? kat tgh² jalan ampang tu ha! haish.. dah elok aku benti kat traffic light, pastu BANNGGG!!!! baik punye myvi sondol kete kancil aku yg x seberapa tu.. dan secara auto kete aku menyondol kete honda kat depan... damn! kepala aku sgt sakit! dgn badan menggigil, aku kuar kete trus amik no plet kete myvi.. aku check² bontot kete honda baik punyee.. tak kemek kot! tp depan kete aku masyaAllah.. *tetibe baru aku tau kelebihan kete mahal dan rase nak beli kete mahal seketul!* haha...

Si kakak myvi nak claim insurans utk kete die dan kete aku skali..nasib dua² perodua.. terpaksa la aku bwk kete kemek tu ke perodua ampang... and for the first time aku buat report kat balai! wuuu..rase cam dalam drama plak.. hahaha.. dr pkul 8 lebih smpai pkul 11 baru setel... Siaran tergendala sekejap nak mengisi perut yang dah menyanyi² ni.. nasib lisa same yon ade..

Then terus ke suzi corner ampang utk melantak.. *asal ramai mamat bajet hot disini?* haha


Ni lah pengalaman hidup namenye...
Kepada kawan²..hati² di jalan raya! ingatlah org tersayang... =)
Cecep..jgn nak merempit sgt ha! eheh

4 comments:

Op said...

dergh kacak gler mamat kat header tu..hehe
loo..kau wat ak tkut doe..dah la bru dpt lesen...hehe

nisa.zaidan said...

mesti la kacak! my bf..brandon boyd ok?! ahahahahha... takut x takut.. aku lg takut beb sbb dah kene.. pape hal klau nak drive ke ape..bace doa dulu ok? hehe

cerpelai said...

Bukan sebab kereta mahal daa sis.. Gua pernah tengok BMW 3 series berdentum dengan Nissan Sunny.. Nissan tu mengamalkan ilmu kebal tapi BMW tu kecundang di tengah jalan..!!

Rabak maut punya.. Harap mahal je lebih.. Kehkehkeh..!!

nisa.zaidan said...

haa..abis kancil klau amalkan ilmu kebal pon langgar ferrari x bekecai ke? muahaha..