say hello to UKM



yo! kembali lagi kite bersiaran seperti biase yakni tanpa gangguan makhluk2 asing yang tidak diundang.. haha.. wey..dah seminggu aku masuk keje ni.. mcm mane? BORED like HELL!!! seminggu ni aku masuk keje dok ngadap pc je setiap masa setiap saat.. masuk pukul 8 sorang pon takde.. blm pkul 5 sume pon dah cabut.. tu tak tolak waktu mengular lagi.. ade yg dr pkul 12 dah hilang..pkul 4 baru masuk ofis blk..tak paham aku la! mungkin bg org lain kalau takde keje tu best..tp kalau dah rileks sgt mati kutu aku weyhh...bosan!! baik balik tido je kat umah.. oh lagi satu aku still xtau sangat keje aku ni mcm mane..lain sgt dengan makmal perubatan yang keje nye dalam lab je..tp ni tak.. pening2.. lagi satu dengan suka hati nye dorang mencampakkan aku ke jabatan sains forensik!! OMG!! aku xpnah kasi chance sikit pon kat hati aku utk suke forensik! hahaha..ape la nasib.. tapi aku dapat la join class student forensik..ngeri kot?! haa..still takde hati mau pegi keje esok.. nak cuti!!! pleaseeeee... all the staff was okay..boss pon sempoi je tapi mcm tegas jugak.. will try my best to adapt new environment.. huhh..


p/s : rasa nak bukak bisnes sendiri so bole benti keje cepat!! hahaha

No comments: