marilah bergoyang

Siang tadi sedang aku round2 menaiki savvy besama si peah di area leisure mall cheras aku nampak ade satu kedai makan ni yang ade banner sgt "menarik" utk kedai die..kedai org melayu..kedai tu ade satu menu yang sgt istimewa yang jauh lebih istimewa dari menu2 yang ada..nak tau ape? jeng..jeng..jeng..


SUP LIDAH BEGOYANG!!!


Huweekkk!! geli je aku dengar..ntah lidah ape la die pkai..dah tu begoyang lagik! ape yang begoyang sbnanye pon aku tatau! lidah tu yg begoyang ke..gerak2 ke..mangkuk die leh pusing2 ke..ade cam vibrate ke..aku pon tatau! tatau! tatau! kalah sup gearbox..xpenah aku tau ade menu yg mcm ni.. ade ke org nak telan tu? hahaha.. tp klau takde watpe die jual kan? haish..pelik2 je makanan skg nih... nak cpat sgt td x sempat nak amik gamba.. len kali klau ke sane i'll snap utk tatapan.. haha..begoyang abessssss....

No comments: