lala kerja lah


hari ni jadual aku agak packed..takde la asik nak melayan nenek kebaya je kan petang2..hee.. awal2 pagi lagi parents aku dah call suruh bangun..suruh pg check up la..buat acc bank la..aku wat dek je..hahaha..last2 kene pg UKM sendiri hantar surat terima tawaran..dengan minyak kete yg ciput aku redah je la ke bangi sane.. ehm..minyak kete tu mmg x pnah nak banyak pn..kaler oren je memanjang! haha.. bkn main aku pecut ke UKM..skali sampai office tutup plak! aku lupe time tu tgh lunch.. betapak la kejap kat sane dlm stengah jam..sorang2 plak tu! tepat jam pkul 1.60pm aku trus g naik office anta borang.. siap mintak lapor diri pada tarikh yg paling lambat! akak tu pon rileks je kan.. makanya aku akan stat keje secara rasmi pada 4/1/2010.. wow! taun depan.. ade mase lagi nak berjoli.. haha.. skg ni aku nak baju keje,beg keje,kasut keje! sape nak bagi tu?? huhu.. nak gaji in advance bole? =p

No comments: