rainy monday



OMG. lagi 2 minggu je dah nak mula kerja.. skarang satu ape pon aku tak settle kan lagi.. bukak acc bank, pg pesuruhjaya sumpah..sumpah aku xtau kat mane! haha..nak buat medical check up lagi.. dah tau banyak benda tak settle,tapi hari2 pon aku lepak rumah je..gile malas! 


Sekarang hari2 aku check blog dgn sibuk tweet sane sini..oh tak lupe main restaurant city..dah xtau ape nak buat..my syahir takde..balik kampung pulak! cepat la balik..bole tak? eheh.. i'm getting bored.. pleaseee help! kepada macik2 6 jahanam sume..rindu korang weyh! semalam dapat jumpe kejap aje.. ajak la lepak borak2.. bole gak la join.. ni ajak karok mane ade duit! den pokai skang..tggu la bulan depan ke.. haha.. cuti pon dah nak abis..tapi takpe nnt bole jumpe lagi..


Sume pon dah bergaji ni..ribu2 duit dlm bank..jeles mak! hahaha.. ata dah kuar myvi seyh! jeles mak kali ke2! haha..bile la nak dapat kete sendiri ni.. nissan latio pon jadi la.. ehem2.. tolak tepi dulu la pasal kete, dapat je gaji aku nak shopping IKEA dulu.. rumah sendiri takde so keluarkan peruntukan utk bilik ku.. =) oh ye shopping di IKEA jauh lebih seronok dan puas dari shopping baju2 dan barang2 lain..


Aku sebenanye nervous ni..tak tau skop keje aku ni mcm mane.. yang aku tau kalau pegawai sains lebih kepada keje2 yang melibatkan mesin.. jap2 cube google.. dan hasilnya..


"Membantu Pegawai Penyelidik melaksanakan kerja-kerja penyelidikan Sains, merancang, menyelaras dan mengurus operasi penyelenggaraan makmal, mengurus aktiviti berkaitan penyelenggaraan berkala, peralatan khusus, mengawas rekod pembelian peralatan saintifik, membantu aktiviti perhubungan awam berkaitan dengan penyelidikan dan pembangunan penggunaan teknologi nuklear."


ok kalau tak paham buat2 paham aje la ye..hahaha.. makin nervous aku dibuatnye! but it's okay.. everything is gonna be fine.. insyaAllah.. =)


dah..jom sambung tweet tweet.. bubye then.




No comments: